Friday, May 23, 2008

Bayer, Heineken, ASUS i Canon na poslovnoj mapi Beograda

Colliers International beleži nove uspehe u poslednjih nekoliko nedelja. Odeljenje poslovnih prostora (Commercial Brokerage Services) tokom aprila i maja pronašlo je adekvatan poslovni prostor za nekolicinu izvanredno značajnih imena u poslovnom svetu.

Pre svega, reč je o farmaceutskom gigantu Bayer, za koga je Colliers Srbija pronašao 1500 m2 poslovnog prostora A klase u renomiranom kompleksu Airport City Belgrade. Iz ove kancelarije Bayer će, u godinama koje dolaze, rukovoditi poslovnim operacijama širom Srbije i regiona.

Airport City Belgrade biće baza iz koje će svoje poslovne poteze povlačiti i kompanija Heineken. Odmah nakon što je kupio jednog od najznačajnijih domaćih proizvođača piva MB Pivaru i novu kompaniju nazvao Breuerei MB, Heineken je smestio svoju srpsku kancelariju u Airport City. Reč je o poslovnom prostoru A klase, veličine 630 m2.

Boško Tomašević, konsultant za nekretnine u kompaniji Colliers International, koji je realizovao obe transakcije kaže: “Posebno mi je zadovoljstvo što sam imao priliku da saradjujem sa svetskim brendovima kakvi su Bayer i Heineken. Reč je o kompanijama koja umeju da cene sve prednosti vrhunskog poslovnog prostora kakav nudi Airport City. Uveren sam da će i druge kompanije sa nemačkog i holandskog tržišta slediti primer Bayera i Heinekena.”

Tokom maja, usledili su uspesi i na polju saradnje sa proizvođačima elektronske opreme. Colliers Srbija smestio je svetski priznatog proizvodjaca kompjuterskih štampanih ploča ASUS, u poslovnu zgradu Vorex u Novom Beogradu. Reč je o poslovnom prostoru veličine 250 m2 iz kojeg će renomirani proizvođač voditi poslove na teritoriji Srbije i Albanije. Takođe, kompanija Canon je uselila svoje predstavništvo u Srbiji u poslovnu zgradu AZZARO u Novom Beogradu.

Nikola Đogatović, konsultant za nekretnine u kompaniji Colliers International, podvlači: “Dolazak kompanija ASUS i Canon, svojevrsnih lidera u oblasti elektronske opreme, predstavlja uspeh ne samo za Colliers International koji im je pronašao odgovarajući poslovni prostor, već i za poslovnu mapu glavnog grada.”

Jovica Jakovac, generalni direktor Colliers International, ističe: “Cilj nam je da, pored naše osnovne delatnosti, promovišemo i poslovnu ponudu Beograda u oblasti nekretnina širom Evrope i sveta sa jedne, a sa druge strane edukujemo domaće investitore u pogledu zahteva kakve značajna imena u svetskom biznisu imaju prema poslovnom prostoru kakav žele da unajme. To je način da unapredimo domaće tržište i to smatramo svojom misijom u godinama koje dolaze.”